پس از 2 سال انتظار، عصر امروز در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی، از کتاب «ولایت تکوینی» که مولف آن شهلا یزدان پناه نویسنده ی ابرکوهی، رونمایی شد.
به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با نزدیک شدن به بیست و هفتمین هفته کتاب و کتابخوانی، از کتاب «ولایت تکوینی» نوشته مولف ابرکوهی در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رونمایی شد.

 به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه، در محل کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) آیین رونمایی از کتاب «ولایت تکوینی از دیدگاه قاضی سعید قمی و امام خمینی(ره)» با حضور برخی مسئولین و اعضای کتابخانه برگزار شد.

این کتاب با موضوع ولایت تکوینی، که در آن انسان در اثر پیمودن صراط عبودیت به مقام قرب الهی نایل می شود، در تیرماه سال 1381 نوشته و از آن دفاع شد. 5 سال در نوبت چاپ قرار داشت تا اینکه در تابستان سال 1386 زیر چاپ رفت و بالاخره 5 سال هم چاپ آن طول کشید.

گفتنی است در آذر ماه سال 1391 کتاب " ولایت تکوینی " از زیر چاپ درآمد و پس از 2 سال انتظار و بی توجهی مسئولین، عصر امروز از آن رونمایی شد.

شهلا یزدان پناه متولد سال 46 است که با مدرک تحصیلی فوق لیسانس فلسفه و کلام اسلامی،  29 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد. وی با وجود سختی گرفتن مجوز برای تدریس در دروس مختلف موفق به دریافت مجوز تدریس (معارف اسلامی و اخلاق اسلامی) از معاونت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها شد. همیشه دست به قلم بوده و مقالات زیادی در موضوعات مختلف تالیف کرده است.

تدریس در دانشگاه های ابرکوه، تدریس در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و طرح رحمت فرمانداری، مدیریت چند نشریه ی الکترونیکی و تدریس در مدارس آموزش و پرورش از فعالیت های اخیر یزدان پناه می باشد.

خانم رضائیان استاد دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: نوشتن همواره با اندیشیدن همراه بوده است و نوشتن در ساحت بعضی موضوعات خاص الحق و الانصاف فقط شجاعت می خواهد که در وجود خان یزدان پناه دیده می شود.

این کارشناس فرهنگی شهرستان افزود: ولایت امری است که چه به رشته تحریر درآید چه نیاید، زیربنای کل هستی است. مقبولیت و ارزش بیشتر این کتاب به این است که ناشر آن موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) می باشد که جایگاه ویژه ای به این کتاب بخشیده است.

در پایان قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه از خانم یزدان پناه و رضائیان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آورد.  

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا