به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ، حجت الاسلام حسینی کوهستانی در مراسم یادواره شهدای گرانقدر رضوانشهر و نیز امام جمعه فقید این منطقه ضمن برشمردن آیه شریفه

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ»

 

( آل عمران /200) گفت: در جهان کنونی که با انواع هجمه های جنگ نرم مواجهیم بهترین دستورالعمل برای زندگی ، این دستورات خداوند است که در سختی ها صبر وتحمل داشته باشیم و یکدیگر را نیز به این مهم دعوت کنیم و ضمن رعایت تقوا در همه زمینه ها از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خود نیز دفاع کنیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه سخنانش بخشی از ویژگی های شهید ، شهادت ، علم وعالم را برشمرد و یاد وخاطره شهدای رضوانشهر و حجت الاسلام رضوی امام جمعه فقید اشکذر را گرامی داشت .

آقای حسینی کوهستانی ویژگی های جنگ نرم دشمن را بدون صدا بودن ، همگانی بودن ، کم هزینه و اثر بخشی آن دانست و خطاب به حاضرین هشدار داد که مراقب باشید تا دشمنان قسم خورده این مملکت با نفوذ در خانه هایمان جوانان را منحرف نسازند.

ایشان افزود: ما منکر پیشرفت صنعتی غرب نیستیم ولی اگر دچار خودباختگی شویم و سرمایه های بزرگی که در اختیار داریم ضعیف شود در جنگ نرم می بازیم .

حسینی کوهستانی ادامه داد: تنها سرمایه ارزشمندی که در عالم باید همه چیز فدای آن شود ، دین ماست، همان راهی که امام حسین (ع) طی کرد ، همان سرمایه ای که حضرت ابوالفضل (ع) در راه حفظ دینش سر ودست و هستی خود را تقدیم کرد وشهدای ما هم همینطور بودند  و سرمایه دین شامل اعتقادات ، اخلاق  واحکام شرعی است که باید حفظ شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد : غربیها هیچ چیزی به ما نمی دهند فقط انتظار است و بس . اگر صادق هستند پس چرا اموال بلوکه شده ی ما را پس نمی دهند ؟ چرا می خواهند جلوی پیشرفت علمی ما در همه زمینه ها از جمله انرژی هسته ای بگیرند؟

آقای حسینی با یادآوری این نکته که مشکل غرب با ما بر سر انرژی هسته ای نیست بلکه بر روی هستی ما ، انقلاب و دین ماست ؛و آنها دوست دار ما نبودند ونیستند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا