معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد در نشست بررسي مراكز رشد علم و فناوري شهرستانهاي استان با تاكيد بر ايجاد و ارتقا مراكز رشد پارك علم و فناوري در استان به اقدامات صورت گرفته در اين حوزه اشاره كرد و اظهار داشت: با همكاري فرمانداران شهرستان ها و مديريت پارك علم و فناوري استان بايد  ظرفيت و فضا هاي مناسب براي رشد مراكز علم و فناوري در شهرستان ها ايجاد شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،" عباسعلي رضايي" در اين جلسه كه با حضور فرمانداران استان، مدير كل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري و رييس پارك علم و فناوري استان برگزار شد در ابتداي جلسه ضمن خير مقدم و تشكر به موضوع بررسي مراكز رشد علم و فناوري شهرستانهاي استان اشاره كرد و اظهار داشت: ارتقاء مراكز رشد پارك علم و فناوري يكي از هفت اولويت اصلي استان است كه مديريت ارشد استان هم به اين موضوع تاكيد كرده اند.
وي در اين جلسه با اشاره به وضعيت اشتغال در جامعه و با تاكيد بر اينكه تشکیل شركت هاي خصوصي ميتوانند نقش خوبي در ايجاد فرصت هاي شغلي در جامعه ايجاد كنند اظهار داشت: ايجاد شركت هاي رشد علم و فناوري مرتبط با رشته فارغ التحصيلان، ميتواند زمينه اشتغال براي جوانان تحصيل كرده را فراهم كند.
رضايي به نقش و قابليت هاي موجود در مراكز رشد فناوري در شهرستان ها اشاره و بيان كرد: ايجاد شركت هاي خصوصي در حوزه هاي گردشگري، كشاورزي، صنعتي و صنايع ميتواند با توجه به قابليت هايي كه در شهرستان ها وجود دارد به توسعه اين شهرستان ها كمك كند.
اين مقام مسئول در پايان اين نشست بر توجه توسعه و رشد شركت هاي دانش بنيان و مراكز رشد علم و فناوري در شهرستان ها تاكيد و خواستار همكاري بين فرمانداران شهرستان ها و پارك علم و فناوري استان شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا