مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،خواهان برنامه ریزی مناسب برای اجرای برنامه ها متنوع ،اما درعین حال کیفی برای عموم جامعه شد.
علی غیاثی ندوشن طی نشستی در این اداره کل با اعضای ستاد هفته کتاب و کتابخوانی با بیان این مطلب،افزود:تنوع و خلاقیت از موارد مهم در جذب مردم به امر کتاب و کتابخوانی است.
وی بااشاره به اینکه باید تلاش گردد که نسبت به گذشته برنامه های پرمحتواوکیفی تردر حوزه کتاب و کتاب خوانی انجام گردد،تصریح کرد:برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید تلاش دوچندانی صورت بگیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: باید از این فرصت استفاده حداکثری کرد.به گفته غیاثی ندوشن،هفته کتاب، فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
وی با بیان اینکه برنامه متنوع به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اجرا می شود، درعین حال تاکید کرد که در طول سال این اداره کل با توجه متولی بودن اصلی فعالیت حوزه کتاب و کتابخوانی،برنامه های متنوعی را اجرا خواهد نمود.
وی همچنین از زیرمجموعه های معاونت فرهنگی این اداره کل خواست با ارائه برنامه های کارشناسی شده در حوزه کتاب قدم موثری را دراین زمینه بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:تلاش خواهیم کرد که با همراهی همه اصحاب فرهنگ و هنردرارتقاء و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی تحولی جدی را ایجاد نماییم.
در ادامه این نشست بعد از بحث و تبادل اعضاء مقررشد درجلسه بعدی برنامه های ارائه شده تصویت و به مرحله اجرا گذاشته شود.گفتنی است از 20آبان ماه هفته کتاب و کتابخوانی آغاز می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا