به گزارش يزدفردا از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري طبس، جمعي از شهروندان با امضاي نامه اي از تلاش علي اشرفيان شهردار طبس تقدير كردند.

در اين نامه كه رونوشت آن به معاون عمراني استانداري و مديران كل حراست و امور شهري استانداري خراسان جنوبي، امام جمعه و معاون مديركل و ريس اداره اطلاعات  شهرستان طبس نيز ارسال شده، آمده است: انتخاب علي اشرفيان بعنوان شهردار و تاييد استانداري محترم خراسان جنوبي موجب شد تا طبس خود را بازيابد و افتخارات تاريخي اين شهر در اذهان ايران و ايراني زنده نمايد.

شهروندان طبسي در اين نامه يادآوري كرده اند كه: يكسال از شروع به كار شهردارمان نمي گذرد، ولي شهر نفس تازه كرده و مردم لمس مي نمايند كه اگر بابت خدمات شهرداري وجهي مي پردازند صرف آباداني شهرستان مي گردد.

در اين نامه با اشاره به متون تاريخي جهانگردان درباره امنيت و زيبايي شهر طبس، آورده اند: اگر به عماكرد شهردار اشرفيان به دقت توجه شود با احداث ميادين، خيابن ها و بوستان ها و افزايش فضاي سبز و نيز فعالي در گراميداشت روزها و هفته هاي خاص هر بيننده و طبس دوستي را به وجد مي آورد.

در ادامه نوشته اند: كمك هاي استانداري خراسان جنوبي و مساعدت هاي آن نهاد خود تأثير مهمي در اجراي طرح هاي شهرداري شهرمان دارد كه بر پوشيده نيست و گرچه شهردار طبس نيازي به تقدير و تشويق ندارد ما امضا كنندگان ذيل ورقه وظيفه انساني و اخلاقي خود مي دانيم كه مراتب تشكر و سپاسمان را به مسوولين ابلاغ نماييم.

امضا كنندگان اين نامه در سال دوم مديريت علي اشرفيان در شهرداري طبس آرزوي موفقيت كرده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا