به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در حاشیه این مراسم با قدردانی از حضور مدیرکل دفتر امور روستایی در این مراسم و خدمات و تلاشهای بخشدار مرکزی تفت در پیگیری پروژه های روستایی اظهار داشت: خدمت به مردم عزیز وشریف مناطق روستایی فرصتی ارزشمند است که باید با ارائه بهترین خدمات و اقدامات در این مناطق قدردان آن باشیم.

فرماندار تفت راههای روستایی را شریانهای حیاتی برای توسعه مناطق روستایی و کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: یکی از زیربنایی ترین امور برای فراهم نمودن شرایط توسعه روستایی، توجه به راهها و مسیرهای روستایی است چرا که با تکمیل و توسعه راههای روستایی زمینه ارتباط آسان تر و مناسب تر به مناطق روستایی فراهم آمده و این موضوع رونق و توسعه مناطق روستایی را تسهیل می نماید.

زارع با بیان این که تفت با بیش از 350 آبادی و روستای دارای سکنه ، بزرگ ترین شهرستان استان به لحاظ تعداد روستاهاست اظهار داشت: این موضوع بر اهمیت کار و فعالیت در بخش روستایی شهرستان می افزاید.

فرماندار تفت در پایان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و یاران باوفایشان ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه ها، هیات های مذهبی و عزاداران حسینی بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در این مناطق حضور یافته و به عزاداری بپردازند.

یادآور می شود بهره برداری از 1500 مترمربع زیرسازی و 1500 مترمربع آسفالت راه روستای مزنگ با اعتبار 450 میلیون ریال، بهره برداری از 3500 مترمربع زیرسازی و 3500 مترمربع آسفالت راه روستای محمدآباد صدری با هزینه 1050 میلیون ریال، بهره برداری از 1400 مترمربع زیرسازی و 1400 مترمربع آسفالت راه روستای تقی آباد با اعتباری بالغ بر 420 میلیون ریال، بهره برداری از 1300 مترمربع زیرسازی و آسفالت راه روستای بردستان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال و بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستای صمصام آباد به مساحت 4500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 1350 میلیون ریال از جمله پروژه هایی بود که با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری به بهره برداری رسید.

این پروژه ها با پیگیری و نظارت بخشداری مرکزی و از محل اعتبارات دهیاریها و با کمک و مساعدت فرمانداری تفت ایجاد شده که اجرای آن نیز توسط شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی صورت پذیرفته است.

همچنین با حضور فرماندارتفت، مدیرکل امور روستایی استانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ساختمان دهیاری باغ کله در مساحت 150 متر و با هزینه تعمیرات 160 میلیون ریال به بهره برداری رسید. این ساختمان شامل دفتر دهیاری، دفتر شورا و سالن جلسات می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا