به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات – کهدوئیه   مهندس مهدي حاج حیدری بخشدار گاریزات در آیین نمادینی که  همزمانبا سراسر کشور در دبستان شهید بهشتی رشکوئیه با حضور رئیس آموزش و پرورش نیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیر و اعضاء شورا و دهیاری رشکوئیه اجرا شد گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد نشاط، تحرک، ارتقاء آمادگی جسمانی و مهارتهای ورزشی و سلامت جسمی و روحی در میان دانش آموزان است.

 وی در ادامه افزود: در راستای توجه واهمیت بیشتر به ورزش مدارس با اقداماتی همچون برگزاری المپیاد ورزشی در سطح مدارس تلاش می کنیم فرزندانمان را از آسیبهای اجتماعی دور و به ورزش و سلامتی خود اهمیت بیشتری دهند.
حاج حیدری از مربیان تربیت بدنی خواست زمینه را برای حضور دانش آموزان خصوصأ دختران وکشف استعدادهای آنان در حوزه ورزش تلاش و توجه بیشتری از خود نشان دهند.
در این المپیاد ورزشی که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد دانش آموزان در رشته های طناب کشی، دارت ، طناب زنی وتنیس روی میزبه رقابت می پردازند.
برزگری رئیس آموزش و پرورش منطقه نیر با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با هدف توسعه ورزش همگانی و به منظور ارتقا سطح شادی و نشاط در بین دانش آموزان با رویکرد روان شناختی و تربیتی اقدام به برگزاری المپیاد درون مدرسه ای کرده است، اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای سال گذشته به صورت آزمایشی برگزار شد که با توفیقاتی همراه بود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا