مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی از سوی امام جمعه بافق در امام زاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی کنی (رضوان الله علیه) در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق از سوي امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه ، فرماندار ، علما و روحانیون، مسوولان ادارات ، اصناف و جمع کثيري از مردم ولايي شهرستان بافق حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حقيقت در سخنانی با اشاره به قاطعیت و فضایل اخلاقی و زیبایی های باطنی آیت الله مهدوی کنی، تاکید کرد: حوادث و ناملایمات مختلف هیچگاه ایشان را از پا در نیارود و در صحنه های مختلف انقلاب مقاوم ایستاد و از انقلاب و ولایت دفاع کرد.

وی با بیان اینکه بینش آیت الله مهدوی کنی منطبق بر احکام الهی بود، خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ به عنوان یک استاد شایسته، عمر خود را برای گسترش بینش اسلامی چه در عرصه هاي مختلف صرف کرد.

اين روحاني خاطر نشان کرد: جایگاه این عالم ربانی نزد امت و رهبر بزرگوار انقلاب نشان از  معرفت وایمان والای این عالم مجاهد است.

در ابتدای این مراسم هم تعدای از وعاظ و مداحان اهل بیت در رثای حضرت اباعبدالله الحسين و رحلت آیت الله مهدوی کنی سوگواری کردند.

روح ملکوتی عالم ربانی و یار دیرین امام راحل و رهبری، حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح سه شنبه هفته گذشته (29 مهر ماه )به ملکوت اعلی پیوست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا