در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال جوانان استان یزد چهار مسابقه در شهرهای یزد، ابرکه و مهریز برگزار شد که پرگل و تماشایی بود.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال استان یزد در رده سنی جوانان (متولدین 11/10/75 و کوچکتر) 4 دیدار پر گل و تماشایی برگزار شد.

در یکی از مهیج ترین این مسابقات، تیم های فوتسال شاهد هلال احمر استان یزد  و شهدای محمدآباد یزد در سالن شهید صدوقی مهریز به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند.

در این دیدار از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر استان برگزار می شد، نماینده مهریز در همان پنج دقیقه اول مسابقه با حرکات ترکیبی و کار شده توسط سید جواد راستی و سید محمد فلاح به دو گل دست یافت.

در ادامه این مسابقه مهیج باز این جوانان مهریزی بودند که چندین و چند بار موقعیت های فراوانی به دست آوردند؛ ولی بی دقتی بازیکنان شاهد و درخشش دروازه بان محمدآباد مانع دو رقمی شدن گل های نماینده مهریز در نیمه اول شدند؛ سید حسین حسینی، حمید شیرزاده، سید جمال طباطبایی و هر دو گلزن تیم شاهد اگر کمی دقت را چاشنی کار خود می کردند در همان نیمه اول کار میهمان خود را یکسره کرده بودند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و بازیکنان محمد آباد که چیزی برای از دست دادن نداشتند در یک شروع مجدد موفق شدند یکی از گل های خورده را جبران کنند.

در آخرین دقیقه نیمه اول این مسابقه سید جواد راستی با شوتی سهمگین دروازه شهدای محمدآباد را فرو ریخت تا شاگردان محمد حسین زارع بیدکی با برد سه بر یک به رختکن بروند.

 

در نیمه دوم باز این بازیکنان شاهد مهریز بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی در گلزنی ناموفق بودند. بازیکنان میزبان هم در سه صحنه از موقعیت های نصفه و نیمه خود بهره کامل را بردند و چهار بر سه پیش افتادند.

ناگفته نماند داور مسابقه در گل دوم محمدآباد خطای واضح روی علی دهقان چناری را نگرفت و همان توپ وارد دروازه شاهد شد که اعتراض کادر فنی و تماشاچیان را برانگیخت و بازی برای لحظاتی متوقف شد.

در دقیقه 39 مسابقه باز این سید جواد راستی بود که از روی نقطه پنالتی با یک شوت مهار ناشدنی گل چهارم مهریز را به ثمر رساند و خودش هت تریک نمود.

 

این بازیکن آینده دار مهریزی در این مسابقه یکی از بهترین عملکرد ها را در ارسال صحیح پاس، تعداد پاس، جلوگیری از حمله حریف و شوت در چهارچوب را داشت.

این بازی در پایان با نتیجه 4 بر 4 پایان یافت.

شاهد هلال احمربا این تساوی با دو برد و سه تساوی و 9 امتیاز صدر نشین گروه ب مسابقات باقی ماند.

شاهد هلال احمر مهریز در هفته ششم، جمعه نهم آبان در سالن محمودآباد یزد میهمان صلح یزد خواهد بود.

اسامی بازیکنان تیم فوتسال جوانان شاهد هلال احمر مهریز:

عباس زارع بیدکی ، حمید شیرزاده ، علی دهقان چناری ، یوسف زارع بیدکی ، سید جواد راستی ، سید محمد فلاح ، سید حسین حسینی المدواری ، سید جمال طباطبایی ، علی اکبر دریس، ابوالفضل زارع خورمیزی ، سید حسین فلاح ، سید رضا هاشمی

بازیکنان غایب (مصدوم): مهدی زارع خورمیزی ، مسعود زارع بیدکی ، سعید امینی پور

سرمربی : محمد حسین زارع بیدکی      سرپرست : محمد زارع بیدکی

در دیگر دیدار این گروه تیم های صلح یزد و یادآوران شاهدیه یزد به مصاف هم رفتند که نتیجه این مسابقه هفت بر صفر به سود صلح پایان یافت.

جدول گروه ب لیگ برتر فوتسال جوانان استان یزد

رتبه باشگاه بازی برد باخت تساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 شاهد هلال احمر 5 2 - 3 17 13 4+ 9
2 صلح یزد 5 2 2 1 12 8 4+ 7
3 شهدای محمدآباد 5 2 2 1 13 12 1+ 7
4 یادآوران شاهدیه 5 - 2 3 9 18 9- 3

 

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتسال جوانان استان یزد

صلح یزد        7                یادآوران شاهدیه      صفر

لبنیات اعلاء ابرکوه    3               یزدخواست میبد     صفر

پدیده یزد     1                  مجتمع فلات مرکزی   3

شاهد هلال احمر مهریز     4           شهدای محمدآباد    4

***

جدول گروه الف لیگ برتر فوتسال جوانان استان یزد

 

رتبه باشگاه بازی برد باخت تساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 لبنیات اعلا ابرکوه 5 4 1 - 12 4 8+ 12
2 فلات مرکزی بافق
5 3 2 - 14 12 2+ 9
3 پدیده یزد 5 2 3 - 12 14 2- 6
4 یزدخواست میبد 5 1 4 - 10 18 8- 3

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا