معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله علم و فناوری را یادآور شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،"عباسعلی رضایی" طی سخنانی در مراسم اختتامیه مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی استان یزد، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مسابقات گفت: بحثی که امروزه در کشور اهمیت دارد و مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به آن دارند بحث علم و فناوری است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان تاکید کردند که کشور ما باید به جای متکی بودن به منابع نفتی، در عرصه علم و فناوری گام های بلندتر و بهتری را مطابق برنامه چشم انداز 20 ساله نظام بردارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: خوشبختانه استان یزد با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در حوزه آموزش و دانشگاه‌ها و همچنین ابتکارات و اختراعات و نوآوری شاهد پیشرفت های بسیار خوبی بوده و امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه بحث جدیدی که در پارک علم و فناوری مطرح است در خصوص منطقه ویژه علم و فناوری است، گفت: اهداف ویژه ای که این منطقه دارد بحث کسب و کار است. ما این امید را می دهیم که با درایت مسؤولان در آینده، شاهد تأسیس و توسعه  شرکت های دانش بنیان باشیم .
در پایان این مراسم اسامی تیم هایی که مقام اول تا چهارم را کسب کرده بودند اعلام شد و برندگان جوایز خود را دریافت کردند.
 گفتنی است  مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی استان با شرکت 188 تیم در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد و با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و جمعی از مسؤولان استان و خانواده های دانش آموزان برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا