همزمان با سراسر کشور هفدهمین انتخابات شوراهای دانش آموزی در کلیه مدارس سطح شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه زینب و پسرانه شاهد شهرستان بهاباد برگزار شد .

در مراسمی که با حضور رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه زینب بهاباد برگزار شد. حسن عبدالله ئیان مدیر آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی با تسلیت ایام محرم ماه عزاداری حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) به برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس اشاره کرد و افزود این انتخابات در 45 مدرسه برگزار و 220 نفر به عنوان عضو شورا انتخاب میشوند.
عبدالله ئیان هدف از برگزاری این انتخابات را در راستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت موثر نوجوانان در تصمیم سازی و اجرای مطلوب برنامه های آموزش و پرورش و بهره مندی از توانمندی و تقویت مسئولیت پذیری آنان دانست و تصریح کرد : این انتخابات در45 مدرسه این شهرستان در دوره های اول و وم ابتدائی و دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود .
وی افزود : شورای دانش آموزی آغازی برای مشارکت اجتماعی است و بهترین روش در بهره برداری از توانمندیهای آینده سازان این مرز و بوم است.
وی اظهار داشت: این شوراها به عنوان بازوی مشورتی ، مدیریتی و اجرایی مدیران مدارس نقش بسزایی در انجام امور و رفع مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفا می کنند
گفتنی است این انتخابات در 45 مدرسه برگزار و 220 نفر به عنوان عضو شورا انتخاب میشوند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا