به مناسبت هفته تربيت بدني ، فرماندار و هيات همراه با خانواده بانوي کماندار بافقي ديدار کردند.

به گزارش روابط عموي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت هفته تربيت بدني ، فرماندار و هيات همراه با خانواده بانوي کماندار بافقي ديدار کردند.

در اين ديدار "سيد مهدي طلايي مقدم" ضمن ابراز خرسندي و خشنودي از وجود ورزشکاراني چون "خانم رمضانپور" در شهرستان بافقي گفت: بافق ،ورزشکاران بالقوه اي در رشته هاي مختلف ورزشي دارد که با شناسايي و پرورش اين استعدادها مي توان شاهد شکوفايي بافق در عرصه هاي ملي و بين المللي باشيم.

فرماندار بافق در ادامه راهيابي بانوي کماندار بافقي به اردوي تيم ملي تير اندازي با کمان کشور را تبريک گفت و تصريح کرد: کسب دو مقام دوم و سوم کشوري در رده جوانان و بزرگسالان در يک هفته باعث افتخار شهرستان بافق بخصوص خانواده بانوي ورزشکار است.

وي در پايان ضمن تقدير از زحمات خانواده و مربي اين بانوي ورزشکار براي رفع مشکلات پيش روي وي قول مساعدت و پيگيري داد و حمايت مالي ( اسپانسر) خانم رمضانپور براي شرکت در مسابقات ملي و بين المللي را از جانب فرمانداري بافق متقبل شد.

گفتني است "سميه رمضانپور" دانشجوي (طلبه) حوزه علميه الزهرا شهرستان بافق مي باشد که قرار است جهت مسابقات انتخابی تیم ملی که 8 آبان ماه در تهران برگزار مي شود شرکت کند.

يادرآور مي شود در اين ديدار معاون فرماندار ، بخشدار مرکزي ، مشاور فرماندار و حراست فرمانداري، مدير عامل باشگاه ورزشي آهن ، کارکنان اداره ورزش و جوانان و جمعي از ورزش دوستان فرماندار را همراهي کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا