به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان: جناب آقای دکتر بابایی معاون محترم برنامه ریزی استاندار یزد از کارخانه تولیدی شرکت پیشگامان عصر ارتباطات بازدید کردند.

در این بازدید، جناب آقای دکتر بابایی و هیئت همراه از سالن تولید و ساخت برد های الکترونیکی لامپ های ال ای دی و سامانه حضور غیاب این کارخانه بازدید کردند. مهندس کریم نژاد مدیرعامل شرکت پیشگامان عصر ارتباطات درخصوص عملکرد دستگاه ها و خط تولید این کارخانه و چگونگی ساخت برد های الکترونیکی توضیحاتی را ارائه نمود و در مورد پروژه ها و ایده های این شرکت نکاتی را بیان کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر دولت با گروه تعاونی پیشگامان شد.

دکتر بابایی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته، با تاکید بر حمایتهای همه جانبه استانداری یزد و عزم جدی دولت بر رونق صنایع و پروژه های زیربنایی، در مورد حمایت از اینگونه دستاورد ها و فرهنگ صرفه جویی در منابع انرژی قول مساعد دادند.

شرکت پیشگامان عصر ارتباطات یکی از شرکتهای اقماری گروه تعاونی پیشگامان است که بزرگترین خط تولید بردهای الکترونیک با تکنولوژی فوق پیشرفته را در اختیار دارد  و به جز تولید صنایع روشنایی ال ای دی، انواع ساعت حضور و غیاب، سامانه ردیاب خودرویی و سامانه هوشمند کنترل دما و رطوبت را در استان یزد تولید می نماید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا