بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با معرفی برگزیدگان به كار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه دیشب با حضور جمعی از پیشكسوتان تئا‌تر کشور، هنرمندان گروه‌های نمایشی و مخاطبان در تالار اندیشه حوزه هنری با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف برگزار شد.
در این رویداد هنری، نمایش "سوفیای من" به کارگردانی زمان ارکمان از یزد در بخش تجربه‌های جوان این جشنواره حضور داشت که موفق به کسب چهار عنوان شد.
در مراسم اختتامیه، هیأت داوران بخش تجربه‌های جوان از زمان اركمان كارگردان نمایش "سوفیای من" با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی تقدیر کرد.
در بخش موسیقی نیز هیأت داوران، حسین افروز را برای موسیقی نمایش "سوفیای من" حائز رتبه بر‌تر شناخت و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی از وی قدردانی كرد.
در بخش بازیگری زن نیز از الناز لطیف بازیگر نمایش "سوفیای من" با اهدای لوح تقدیر و ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی تقدیر شد.

هیأت داوران همچنین از محمد رضا بهرامی به خاطر طراحی نمایش "سوفیای من" با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.
كیوان صباغ و محمدرضا آزاد از اعضای هیأت داوران بخش تجربه‌های جوان بیست و سومین جشنواره تئا‌تر سوره ماه، جوایز این بخش را اهدا کردند.
نمایش "کبوتران چاهی" به کارگردانی علی جاور نیز دیگر نماینده استان در این جشنواره بود .
بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با حضور 33 نمایش منتخب از سراسر کشور در بخش های اصلی، تجربه های جوان، بچه های مسجد، خیابانی و مهمان از 22 تا 28 مهرماه در تهران برگزار شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا