مدیر کل روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان از ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، داود پاک طینت در این بازدید با بیان اینکه کار سرشماری عمومی کشاورزی در استان یزد همزمان با سراسر کشور از پنجم مهرماه آغاز و تا هیجدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت اظهار داشت: بعد از تشکیل کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی در استان چهار طرح خاص برای آگاه ساختن مردم از فواید سرشماری و  همکاری با مأموران آمارگیر صورت گرفته است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری با اعلام این خبر که تاکنون اقداماتی نظیر راه اندازي باشگاه خبرنگاران افتخاري سرشماري،پرتال خبري ويژه سرشماري استان يزد و مسابقه پيامكي يك جمله يك پيام انجام شده است افزود: با همكاري روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان مسابقه تهيه روزنامه ديواري با موضوع سرشماري عمومي كشاورزي در مدارس استان يزد برگزار مي شود.

مديرکل روابط عمومي استانداري با تأکید به اینکه اطلاعات ارائه شده از سوی بهره برداران به صورت کاملاً محرمانه خواهد بود خاطرنشان کرد:کشاورزان عزیز این نکته را بدانند که زير بناي هر برنامه اي كه در كشور اجرا مي شود بر اساس آمار دقيق و صحيح است و برنامه هاي بخش كشاورزي كشور در 10 سال آينده به نتايج اين سرشماري بستگي دارد.

در ادامه این بازدید معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری یزد با بیان اقدامات صورت گرفته در ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد گفت: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب دستگاههای اجرایی شهرستان، گزینش و آموزش مناسب مأموران، جدیت و پشتکار اعضای ستاد در شهرستان یزد با کمترین مشکل در روند اجرای سرشماری عمومی کشاورزی مواجه بوده ایم.

افسانه شهابی پور تصریح کرد: 13 آمارگیر و دو کارشناس فنی در سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان مشارکت دارند.

نماینده تام الاختیار مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد با اشاره به اینکه در این دوره کار جمع آوری اطلاعات با استفاده از رایانه قابل حمل( تبلت) صورت می گیرد گفت: افزایش سرعت، کاهش هزینه ها، دقت در انجام کار و بالا رفتن کیفیت کار از مزایای حذف کاغذ و استفاده از رایانه قابل حمل است.

در این بازدید همچنین معاون فنی و آموزشی و متصدی تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان گزارشی از نحوه اجرای طرح و همچنین اقدامات انجام شده ارائه نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا