اولین نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با دبیران انجمن های علمی دانشجویی در سال تحصیلی جدید با حضور دبیران انجمن ها ،مدیر کل امور فرهنگی و کارشناس انجمن های علمی در محل سالن شهید صدوقی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش امور فرهنگی دانشگاه در این نشست دکتر کاظم مندگاری  معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تبریک سال تحصیلی جدید، هدف اصلی دانشگاه را رشد علمی و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد و اخلاق مدار در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: انجمن های علمی به عنوان یک مکان خیلی مناسب جهت انجام فعالیت های علمی و فوق برنامه درسی است که دانشجویان با عضویت در آن می توانند به فعالیت بپردازند.  در این نشست معاون فرهنگی به سوالات دبیران انجمن های علمی دانشجویی پاسخ داد.

خبر دیگر اینکه در راستای ارتقای فعالیت های علمی انجمن های علمی دانشجویی دوره آموزشی به مدت دو روز از سوی انجمن علمی دانشجویی کل برگزار شد. در این دوره حدود60 نفر از دبیران و اعضای فعال انجمن های علمی دانشجویی حضور داشتند، که درباره موضوعات مختلف فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی از جمله كاركرد هاي انجمن، حوزه هاي فعاليت، آسیب شناسی انجمن ها، منابع درآمد انجمن ها و مستند سازی بحث و تبادل نظر شد. مدرس این دوره عباس تیموری کارشناس امور انجمن های علمی دانشگاه بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا