خبر علمی يزدفردا :معمولا اعتقادها، رفتارها و گفته‌ها و کارهای مردمی که به سبک سنتی زندگی می‌کنند مورد بی‌اعتنایی و تمسخر عده‌ی دیگر قرار می گیرد. عمل آنها با نگاهی تأسف بار و تمسخر انگیز دیده می‌شود. عدم اعتماد به دعا و در لایه‌های زیرین ضمیر انسان‌ها نوعی بی اعتقادی به آن و تاثیرات آن و از این قبیل موارد را زیاد می‌توان سراغ گرفت. این در حالی است که همگی ما بارها در قرآن خوانده‌ایم که: الذین یومنون بالغیب. یعنی کسانی که به غیب ایمان دارند. در دنیا اموری هستند که علم تجربی بشر هیچ احاطه‌ای بر آن ندارد. این امور دو دسته اند. یک دسته که اصلا فرض هم نمی‌شوند و دسته دیگر که آثار وجودی آن توسط علم تایید می‌شود اما برای آن توجیه تجربی قابل قبولی ارائه نمی‌شود.

مثل شفا یافتن بیماران با اعتقادات و دعا و یا اموری از این دست.

حتما شما هم دیده‌اید که طبق توصیه روایات اهل بیت (ع) برای شفای مریض حمد شفا می‌خوانند و یا به نباتی یا آبی دعایی می‌خوانند و به مریض به نیت شفا می‌خورانند. شاید خود ما هم از این خوراکی‌های دعاخوانده خورده باشیم. اما بد نیست به تحقیقی که درباره آب توسط یک دانشمند ژاپنی شده توجه کنید و مواظب باشید که به خاطر درصدی از شک خود نسبت به این امور خیلی آزرده نشوید. به بقیه مسایل بیندیشید.

آقای ایموتو

 Emoto

 

 

که بخاطر تحقیقات وسیعی که در عکسبرداری از بلور گوناگون ملکول های آب از مناطق مختلف و با آزمایش های مختلف انجام داده مشهور شده است کتابی تحت عنوان «پیام‌هایی از آب» نگاشته است. در این کتاب به بلورهای آب توجه شده که در حالات مختلف چگونه هستند.

عکس بلورهای آب در حالات مختلف:

آب یک چشمه، آب یک رودخانه که از مناطق صنعتی عبور می‌کند؛ آبی که روی ظرفش نوشته شده "متشکرم"، آب ظرفی که رویش نوشته شده "ازت بدم میاد"!؛ آبی یک سد، همان آب سد پس از خواندن دعا!؛ آبی که برایش موسیقی بتهون پخش شد، آبی که برایش موسیقی هوی متال پخش شد

 


Sanbu-ichi Yusui Spring water,


Japan Shimanto River, referred to as the last clean stream in Japan


Antarctic Ice


Fountain in Lourdes, France


Biwako Lake, the largest lake at the center of Japan and the water pool of the Kinki Region. Pollution is getting worse.


Yodo River, Japan, pours into the Bay of Osaka. The river passes through most of the major cities in Kasai.


Untreated Distilled Water


Fujiwara Dam, before offering a prayer


Fujiwara Dam, after offering a prayer

 .


Beethoven's Pastorale


Tibet Sutra


Kawachi Folk Dance


Heavy Metal Music


You Make Me Sick, I Will Kill You


Adolph Hitler


Thank You


Love and Appreciation


Mother Teresa


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منابع:

http://life-enthusiast.com/twilight/research_emoto.htm

http://bazm.blogfa.com/8507.aspx

يزدفردا

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا