به منظور بررسي و حل مشکلات خانواده ي 4 قلوهاي بافقي فرماندار بافق با ايشان ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه معاون ، حراست و مشاور خود در فرمانداري شب گذشته با خانواده ی ۴ قلوهای بافقی ديدار و گفتگو کرد.

هفت سال پیش ، یک زوج جوان در روستای مبارکه بافق با سطح زندگی متوسط، همزمان صاحب چهار فرزند شدند.

چهارقلوهایی که به همراه برکت با خود، مشکلاتی هم برای پدر و مادر جوانشان به همراه آورند.

این نوزادان که دو تای آنها پسر به نام‌های ابو الفضل و علی‌رضا و دو تای دیگر دختر و به نام‌های فهیمه وفاطمه هستند، در نخستین زایمان این مادر جوان به دنیا آمدند.

مجید زینلی پدر این نوزادان کارگر یکی از پیمانکاریهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و مادر آنها هم خانه دار است .

پدر ۴ قلوها در اين ديدارگفت: آنچه در این زمینه مسلم است و در رسانه هاخوانده وشنیده ایم دولت ومسئولان بسیاری از هزینه‌های مالی این قبیل فرزندان را برای چند سالی متقبل می شود.

مادر ۴ قلوها هم با اشاره به مشکلات مالی واقتصادی زندگیشان به خبر نگار ماگفت : نگهداری ۴ فرزند آنهم با این شرایط، بسیار سخت است وامید واریم مسئولان به ما کمک کنند تا بتوانیم فرزندان خوبی برای جامعه تربیت کنیم .

وی با ابراز نگرانی ادامه داد: علاوه بر زحمت و رنجی که برای فرزندانمان کشیده ومی ‌کشیم، این مشکلات مالی و اقتصادی کودکان است که برایمان کمرشکن شده واز مسئولان در خواست کمک داریم .

این مادربا اشاره به مخارج فرزندانش در دوران تحصيل اضافه کرد: مساعدت مسوولان می‌تواند انگیزه خوبی باشد برای اینکه کودکان که آینده سازان این مملکت هستند، با شادی و نشاط بزرگ شده و به نحو احسن پیشرفت کنند و فردي کارآمد براي جامعه باشند.

سيد مهدي طلايي مقدم در اين ديدار ضمن تقدير از صبرو شکيبايي پدر و مادر 4 قلوها براي رفع مشکلات اين خانواده قول مساعدت و پيگري داد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا