فرماندار شهرستان مهریز:خواستارشورایی پویا با اعضایی فعال در شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی مهریز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان مهریز که با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد  ، در محل فرمانداری مهریز برگزار شد ، ˈسید محمد رستگاری ˈبا اشاره به اهمیت تعامل سازنده بین روابط عمومی ادارات و نهادها با خبرنگاران گفت :با توجه به ایجاد سایتهای خبری جدید با رویکردی نو در شهرستان مهریز باید روابط عمومی ها با خبرنگاران مطبوعات و سایتهای خبری همکاری لازم را داشته باشند .

وی گفت: تعامل و همکاری بین مسئولان روابط عمومی ها با خبرنگاران مختلف شهرستان می تواند در موضوع اطلاع رسانی و بیان عملکرد ادارات و نهادها در سطح رسانه های گروهی خیلی موثر و مفید باشد .

فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: ما به دنبال بزرگ نمایی نیستیم اما باید واقعیتهای موجود را به مردم گفت و با بیان عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید که خدمات و کارهای زیادی برای مردم انجام می دهد را باید را به اطلاع مردم رسانید .

سید محمد رستگاری گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع و انعکاس آن در رسانه های گروهی کاری مهم و ارزشمند است که مسئولان روابط عمومی باید در راس برنامه های خود قرار دهند .

فرماندار مهریز ، روابط عمومی ادارات و نهادها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اجرایی دانست و افزود : باید اطلاعات را خوب کسب نمود و خوب انتقال داد و این امر نیازمند دانش است و این مسئله کار روابط عمومی ها را تخصصی می نماید .

لازم به ذکر انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی  روابط عمومی های شهرستان مهریز در پایان این جلسه برگزار گردید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا