به گزارش واحد EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد حوادث مهم هفته گذشته به شرح ذیل اعلام شد .

اولین حادثه هفته در روز دوشنبه 21 مهر ماه تصادف یک دستگاه خودور سمند  با  یک دستگاه تریلر جاده خرانق به ساغند اتفاق افتاد . این حادثه در ساعت  00:12 بامداد به وقوع  پیوست  که پس از اعلام سه واحد امدادی از پایگاههای جاده ای خرانق ، ساغند و اشکذر به محل اعزام شدند . این خودرو 8 سرنشین داشت که متاسفانه یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست داده و هفت مصدوم دیگر توسط سه واحد امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

حادثه ای دوم در صبح روز جمعه 25 مهرماه اتفاق افتاد . تصادف مابین  یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودرو پراید مجددا در جاده خرانق به ساغند بود . شدت این حادثه بسیار زیاد بوده به طوریکه متاسفانه دو نفر راننده و سرنشین جلو هردو در دم کشته شده و سرنشین عقب نیز در بیمارستان فوت کرده است . دو واحد امدادی از پایگاههای جاده ای خرانق و ساغند به همراه تیم امدادو نجات هلال احمر به محل حادثه جهت امدادرسانی اعزام شد .

سومین حادثه امروز شنبه 26 مهرماه تصادف موتورسیکلت و خودرو سواری در در ساعت  11:53 در شهرستان یزد جاده کمربندی اتفاق افتاد . شدت این حادثه به حدی بود که با وجود تلاش تکنسینهای اعزامی از اورژانس 115 شهری پایگاه منطقه شش به محل حادثه راکب موتور  سیکلت در این تصادف کشته شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا