فرماندار تفت در نشست بررسی پیشرفت کار شهرستان در اجرای طرح سرشماری کشاورزی بر همکاری بخشداران، دهیاران و همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری و اجرای موفق سرشماری کشاورزی در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوئیه" در این نشست که مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند با تاکید بر اهمیت طرح ملی سرشماری کشاورزی گفت: تردیدی نیست که کسب اطلاعات درست صحیح از بهره وران راه را برای حفظ و توسعه بخش کشاورزی بیش از پیش فراهم می آورد.

فرماندار تفت با اشاره به شرایط جغرافیایی و پراکندگی شهرستان تفت افزود: اگرچه اجراي اين طرح در شهرستان تفت به دليل پراكندگي روستاها و حجم بالاي كار، سنگين تر از ساير مناطق است اما انتظار آن است تا این شهرستان یکی از موفق ترین شهرستان ها در اجرایی کردن این طرح ملی باشد.

وي با بيان اين كه تفت بیشترین تعداد مامور و کارشناس فنی را در بحث سرشماری کشاورزی به خود اختصاص داده است گفت: ۱۸ مامور و ۳ کارشناس فنی در روند سرشماری کشاورزی شهرستان تفت حضور دارند و تاكنون به نحو شايسته اي به فعاليت پرداخته اند.

زارع بر همکاری بخشداران، دهیاران و همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری و اجرای موفق سرشماری کشاورزی در شهرستان تاکید کرد و افزود: اجرای موفق این طرح ملی باید در اولویت کاری همه بخشداران، مدیران دستگاههای اجرایی و دهیاران شهرستان باشد.

وی در پایان از خدمات و تلاش های اعضای ستاد سرشماری کشاورزی استان و شهرستان و ماموران آمارگیر قدردانی کرد.

یادآور می شود سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور در شهرستان تفت نیز از پنجم مهر آغاز و به مدت ۴۳ روز ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا