محمود عظیمی نیا همزمان با هفته جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی از مرکزاورژانس یزد بازدید کرد.

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز کشور-استان یزد؛ روز گذشته به مناسبت هفته جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی محمود عظیمی نیا سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز و معاونین وی از مرکز اورژانس یزد بازدید کردند .

محمود عظیمی نیا در این بازدید ضمن تبریک اعیاد بزرگ گذشته و عرض خسته نباشید و خداقوت به پرسنل  خدوم اورژانس گفت: بعضی افراد جامعه ما یک سری کارها را انجام می دهند که خودشان نمی دانند آن کار چقدر بزرگ و ارزشمند است ولی خوشبختانه مردم فهیم ما کاملا متوجه ارزش کار آنها هستند و همیشه ممنون آن دسته از افراد هستند، ویقینا شما از آن دسته افراد هستید .

سرپرست منطقه مرکز کشور بیان کرد:خدمت شما قطعا برای رضایت خداوند و مردم است و این خدمت شما در روز قیامت دستگیر شما خواهد بود.

دكتر احمد دهقان مدير مركزفوريتهاي پزشكي استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست و معاونین موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) بخاطر حضورشان در مرکز فوریتهای پزشکی گفت: حضور شما در این مرکز یک دلگرمی برای همکاران بنده است، این که بدانند مردم و مسئولین بیاد آنها هستند در روحیه و عملکرد آنها تاثیر بسیار خوبی دارد.

دکتر دهقان در ادامه اشاره کرد: شما از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید که نسل امروز و نسل های آینده از ایثارگری و فداکاری شما درس خواهند گرفت و به شما افتخار خواهند کرد.

مدير مركزفوريتهاي پزشكي استان یزد گزارشی از عملکرد خود و برنامه های مرکز را ارائه داد و اعلام نمود: خواستار همکاری با این موسسه شد.

در پایان به رسم ادب و پاس زحمات بی دریغ مرکز فوریت های پزشکی  قابی از طرف محمود عظیمی نیا به دكتر احمد دهقان اهدا شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا