در حاشيه شهر هاي بزرگ  محلاتي ساخته مي شوند كه بدون توجه به اصول شهر سازي ايجاد شده و بعد از ساخت و سازهاي صورت گرفته باعث شده تا كلاف سردرگمي  ايجاد شود كه تا سالها بعد مردم بايد با مشكلات آنها بسوزند و بسازند؟
حالا به هر صورت كه بوده محله اي به نام قاسم نقي در فاصله يك كيلوتري ميدان ابوذر شهر يزد ايجاد شده كه براساس توافقات صورت گرفته زير نظر شهرداري حميديا است و مدتي هم هست كه همه مي گويند شهرداري حميديا به يزد ملحق شده است؟
يك سئوال كه مردم منطقه با آن درگير هستند اين است كه در اين منطقه كوچه هايي بالاتر 1000متر بن بست بوده و داخل آنها هم دهها بن بست مشرف به اين كوچه ها و هر روز باث درگيري مردم منطقه است؟
مردم منطقه تا به حال از شهرداري حميديا خيري نديده و تنها موقع پروانه بايد به شهرداري بروند و خدمات شهرداري حميديات تنها به بلوار دشتي ختم مي شود كه جلو رقيب خود شهرداري يزد كم نياورد و حال به مردم چه مي گذرد به خودشان ربط دارد؟
نمي دانيم به كجا بايد مراجعه منيم تا وضعيت بدتر از اين نشده ؟آيا هيچ كس در اين شهر هست مشكلات مردم را برسي كند؟
اگر قرار است شهرداري حميديا تنها براي پروانه دادن به مردم پول بگيرد و مشكلات مردم را به خودشان واگذار كند و با اين روند شهر سازي رها كند بهتر است كه مقامات استان  تا وضعيت خراب تر از اين نشده ما را به يزد ملحق كنند و حد اقل بتوانيم به آينده اميد وار باشيم ؟؟؟
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا