جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی بخش زارچ با حضور قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری شهرستان، بخشدار و مأموران آمارگیری تشکیل شد.

 محمد مهدی شطرنجی در جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی بخش زارچ ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این بخش در خصوص اجرای هر چه بهتر سرشماری عمومی کشاورزی اظهار داشت: مأموران آمارگیر به عنوان افرادی که به صورت چهره به چهره با مردم روبرو هستند، نقش مؤثری را در جلب اعتماد کشاورزان و همکاری سازنده آنان در این طرح دارند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به بهره برداران به صورت محرمانه می باشد خاطر نشان کرد: آمار به دست آمده از سرشماری عمومی کشاورزی به طور خاص در برنامه ریزی و هدف گذاری آینده نظام کشاورزی کشور تأثیرگذار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد با اعلام این خبر که پیشرفت عملیات اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان یزد با متوسط استانی همخوانی دارد گفت: هدف از تشکیل جلسه با حضور مأموران آمار گیر و اعضای ستاد بررسی نقاط ضعف و قوت ، اطلاع از پیشرفت کار و همچنین ارزیابی از اقدامات صورت گرفته در این طرح می باشد.

در این جلسه بخشدار زارچ با اشاره به اینکه سرشماری کشاورزی لازمه آبادانی و خود کفایی کشور و مشارکت در آن موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی است، ارائه آمار دقیق، صحیح و بهنگام را اساس برنامه ریزی برای خلق حماسه اقتصادی دانست و افزود: خود اتکایی ملی و توسعه کشاورزی در سایه آمار و ارقام صحیح در بخش کشاورزی بوده و آگاهی همه جانبه از وضعیت موجود کشاورزی در گرو مشارکت کشاورزان در سرشماری کشاورزی است.

خوشنویس در پایان با تاکید بر اهمیت همکاری سازنده کشاورزان با ماموران سرشماری تاکید کرد:کشاورزان باید براي تسريع كار ماموران سرشماري، كارت ملي خود را براي ثبت درست و دقيق مشخصات توسط آن ها، در دسترس ماموران سرشماري قرار دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا