به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : همزمان با شب عيد غدير و با حضور فلاح فرماندار و جمعي از مسئولين و مردم ولايت مدار وعلاقه مند به خاندان عصمت و طهارت مراسم جشني با همكاري گروه تاپ سر در محل كارخانه عمارت ميبد برگزار شد .

در اين مراسم هنرمندان ماهي صفت و محمود جهان به اجراي برنامه هنري خود پرداختند . حضور 7000 نفري شهروندان ميبدي از اين مراسم در نوع خود برگزار كنندگان را شگفت زده كرد . در اين جشن همچنين از تمبر يادبود صفدري زاده  رونمايي شد .

حسين فلاح با قدرداني از حاج مرتضي صفدري زاده دبير انجمن كاشي كشور و كارآفرين نمونه گفت : شهرستان ميبد از استعدادهاي فراواني برخوردار است كه مهندس صفدري زاده يكي از اين ظرفيت هاي اين شهرستان است كه توانسته است با كار آفريني و ايجاد فضاي شغلي مناسب علاوه بر تاثير مستقيم در تبديل شهرستان به قطب توليد كاشي و سراميك در كشور ، زمينه اشتغال صدها جوان را در اين شهرستان فراهم كند .

مهندس حاج مرتضي صفدري زاده هم با تبريك عيد ولايت و امامت به ظرفيت هاي شهرستان ميبد در عرصه هاي مختلف علمي وصنعتي پرداخت و افزود:مسئولين دلسوز ،صاحبان سرمايه و نخبه گان علمي ما ،امروز مسير رشد وشكوفايي را در منطقه در پيش گرفته اند و توانسته اند گامهاي بزرگي در علم وصنعت بردارند .

در اين مراسم از تمبريادبود حاج مرتضي صفدري زاده رونمايي شد و فرماندار و تعدادي ازمسئولين مطالبي را به عنوان قدرداني بر روي اين تمبر يادبود نوشتند.

در پايان اين مراسم و بعداز قرعه كشي واهداءجوايز شركت كنندگان بر سرسفره ولايت نشستند وبه ضيافت شام پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا