به گزارش ایرنا، فرماندار تفت در این آیین با تبریک عید سعید غدیر گفت: بخش تخصصی و فوق تخصصی اطفال و نوزادان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی تفت در زمینی به مساحت 2400 متر مربع در سه طبقه احداث خواهد شد.

محمود زارع، با بیان اینکه هزینه های احداث این بخش توسط خیر نیکوکار حاج 'علی اکبر بیک' به یاد فرزندش پرداخت خواهد شد، افزود: این بخش شامل اتاقهای جراحی و بستری کودکان و بخش اداری خواهد بود که امیدواریم سرآغازی برای حرکت دیگر خیرین و نیکوکاران برای توسعه بخش بهداشت و درمان شهرستان باشد.

وی همچنین از احداث بخش تخصصی چشم پزشکی و داروخانه شبانه روزی بیمارستان خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک خیرین در آینده نزدیک شاهد اجرای ساخت این مجموعه ها نیز باشیم.

گزارش ایرنا حاکی است، نماینده مرم یزد و صدوق در این مراسم با تبریک عید غدیر گفت: امروز که استمرار حرکت و رسالت پیامبر بزرگ اسلام(ص) به ائمه اطهار(ع) و سرچشمه امامت به جهانیان ابلاغ شد را گرامی می داریم و امیدواریم روزی همه در زیر چتر امامت و ولایت بدون کفر و نفاق قرار گیریم.

محمدصالح جوکار با تشکر از خیرینی که در حوزه بهداشت و درمان تلاش می کنند، افوزد: امروز در شاخص های توسعه ای که دنیا تعریف می کند مهمترین آن را شاخصه سلامت می دانند که اگر این شاخصه شیوه عمیق و تخصصی تر توسعه پیدا کند مخصوصا در مورد کودکان می توان بهترین شیوه درمان را ارائه نمود.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با تبریک عید امامت و ولایت و بیان اینکه دونعمت سلامت و امنیت همیشه و همه جا مورد تاکید و اهمیت بوده است گفت: امروز در پناه خون شهدا و ایثارگریهای مردم ایران امنیت برقرار و در حوزه سلامت نیز جزو کشورهای سرآمد دنیا هستیم.

وفایی نسب با قدردانی از حرکت خوب خیرین در زمینه توسعه بهداشت و درمان گفت:هرکاری بخواهد در سطح بالایی توسعه پیدا کند باید با همکاری و همراهی همه باشد و همت خیرین و نیکوکاران در همکاری با بخش بهداشت و درمان می تواند توسعه بخش درمان را در سطح بالا و گستردهای قرار دهد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی تفت یکی از قطبهای درمانی استان یزد بشمار می رود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا