تیم دوچرخه سواری پیشگامان قهرمان مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،تیم دوچرخه سواری پیشگامان در دومین و آخرین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست با کسب سه مدال طلای دیگر این مسابقات عنوان قهرمانی این مرحله را نیز از آن خود کرد.

در رشته 4 کیلومتر تعقیبی تیمی تیم پیشگامان با ترکیب سید معزالدین سیدرضایی،حمید بیک،آروین گودرزی و امیرزرگری به مقام اول رسید و حایز مدال طلا شد. در رشته تیمی مدیسون نیز پیشگامانی ها با ترکیب امیر زرگری و آروین گودرزی طلایی شدند و بر سکوی نخست ایستادند.فرزین عرب دیگر رکابزن پیشگامان بود که در رشته 1 کیلومتر انفرادی به مقام اول رسید و طلای این رشته را به گردن آویخت.در مواد دور امتیازی و 200 متر اومنیوم نیز سید مصطفی سیدرضایی سوم شد و در مجموع در رشته اومنیوم عنوان چهارمی به پیشگامان رسید.

بدین ترتیب و با پایان یافتن مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست تیم پیشگامان با کسب 3084 امتیاز قهرمان شد.شهرداری تبریز و سپاهان اصفهان با 2499 و 2445 امتیاز دوم و سوم شدند و تیم سنگ آهن بافق دیگر نماینده استان یزد در این رقابتها نیز با کسب 2264 امتیاز به عنوان چهارمی دست یافت.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا