مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی و خبرگزاری ها در این استان را پایان مهرماه اعلام کردوگفت:مهلت یادشده برای ارسال اثر تمدید نخواهد شد.

علی غیاثی ندوشن افزود: این جشنواره با حضور استانهای فارس، یزد و خراسان جنوبی برگزار می شود.
به گفته وی جشنواره یاد شده در 10 بخش سرمقاله، مقاله، خبر یادداشت، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس، طراحی و گرافیک و بخش ویژه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بخش ویژه جشنواره مذکور در شش زمینه مصرف بهینه برق، سال خوش آمدگویی به یزد ، تحکیم بنیاد خانواده، بهینه سازی مصرف آب، حقوق شهروندی و شعار اقتصاد و فرهنگ- عزم ملی و مدیریت جهادی برپا می شود.

غیاثی ندوشن افزود: آثار ارسالی باید در فاصله مهر92 تا 15 مهرماه سال جاری در یکی از نشریات محلی، سراسری و یا خبرگزاری های دارای مجوز چاپ شده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه هر متقاضی می تواند حداکثر شش اثر را در بخش های مجزا برای شرکت در این جشنواره ارسال کند افزود: سه اثر نیز می توان به بخش ویژه ارسال نمود.

وی گفت: داوری آثار نیز توسط اساتید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان باید آثار خود رابه صورت پست سفارشی و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارائه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا