به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در آستانه عید سعید غديرخم در پیامی این عید بزرگ را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ

غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهای نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا شود.

رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است،غدیر روز تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است. غدیر این عید بزرگ ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان بافق، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره‌گیری‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا