مسئولین استان ، مسئولین طبس آسوده بخوابید که ماجراازنظر شما تمام شده و همه هم از هم تشکر کرده اید.

نزدیک به دو ماه از ان روز تلخ و آن حادثه هولناک می گذرد روزی که نه تنها عزیزانمان که قلبمان در آتش سوخت آتشی که سوز آن تمامی جانمان را فرا گرفته و زندگیمان را غرق خاکستر غم کرده است. مگر می شود خنده شیرین و معصومانه سید محمد و زینب سادات را فراموش کرد؟ و مگر می شود اشتیاق پروانه وار دخترم را که داشت لذت مادر شدن را احساس می کرد و برای آینده ی فرزندانش  به چه رویاهایی که نمی پرداخت از یاد برد؟ تصور اینکه بر یک مادر با دو کودک نوپا در میان جهنمی از دود وآتش چه گذشته است وجودمان را آتش می زند.

هر چند باید تسلیم مشیت الهی بود اما بسیار سخت است و جانکاه بیشتر از آن جهت که  این حادثه و حوادثی از این دست قابل پیشگیری بود.

 اگر مسئولینی که قبل از وقوع حادثه  قبل از آن که حتی یک بار از درجه استاندارد و ایمنی این هواپیما سوال می کردند؟قطعا امروز عزیزان ما زیر خروارها خاک نبودند. چگونه است که نماینده شهری دیگر اظهار میدارد سقوط این هواپیما قابل پیش بینی بود ولی نماینده طبس نه؟ ..........

چه دردی از خانواده های داغدار دوا می کند که پس از سوختن عزیزانمان آقایان خود را به کنار لاشه متلاشی شده هواپیما و بدنهای سوخته شده پاره های جگرمان برسانند ................کنند.

همگان به وضوح دیدیم نگرانی آقایان از جنازه هایی که تحت الحفظ به طبس آوردند و  برای مراسم تشییع جنازه براه انداختند.................... که آن هواپیما نداشت؟

بدبختی اینجاست که همه آقایانی که امروز بدنبال مقصر می گردند و یا قول پیدا کردن مقصر می دهند همانهایی هستند که باید قبلا از ایمنی هواپیما سوال می کردند. قطعا این ماجرا هم به تقصیر خلبان نگون بخت و عوامل طبیعی نسبت داده خواهد شده و به خیر و خوشی تمام خواهد شد و ماییم و داغ جانسوز که باید آن را به گور ببریم و انتظار دلهره آور اینکه فردا چنین سرنوشتی برای چه گروهی از هموطنانمان رقم خواهد خورد؟ آری مسئولین استان ، مسئولین طبس آسوده بخوابید که ماجرا از نظر شما تمام شده و همه هم از هم تشکر کرده اید. ولی زخم دل ما همجنان تازه است و ما دادمان را خواهیم گرفت اگر گوش شنوایی باشد در این دنیا و گرنه وعده ی ما به قیامت.....                      بیطرف ثانی  


یزدفردا:ویرایش از یزدفردا

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا