حسینی کوهستانی: سازمان تبلیغات اسلامی در نگاه مردم و مسئولان، یک دستگاه سالم و دلسوز است.

به گزارش روابط عمومی اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با کارکنان این اداره شهرستانی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این دیدار در سخنانی گفت: امروز جامعه ما نیاز های فرهنگی و دینی گسترده ای دارد که باید پاسخ داده شود. اما برای ورود به مسائل فرهنگی و پاسخگویی به این نیاز ها باید فکر و اندیشه کرد و راه های گوناگون را بررسی کرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد این نیاز سنجی و چگونگی پاسخگویی به نیاز های جامعه را داشته باشد. به عنوان مثال در حال حاضر برگزاری جلسات گفتمان های دینی برای اقشار نوجوان، جوان، دانش آموز، زنان، دانشجویان و مخاطبان دیگر خیلی موثر بوده است لذا از این به بعد هم باید گفتمان های دینی را جدی بگیریم.

وی با خرسندی اعلام کرد: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی از نگاه مردم و مسئولان یک دستگاه سالم و دلسوز است و این سرمایه مهمی برای کارکنان و زحمت کشان این عرصه است.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان داشت: برای پیشبرد امور فرهنگی در شهرستان مسلماً باید با ارگان های دیگر هماهنگی و تعامل وجود داشته باشد.

حسینی کوهستانی در پایان ضمن تشکر از تلاش های حجت الاسلام حمید رضا عسکری، برای حجت الاسلام محمد پور قیومی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر آرزوی موفقیت کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا