مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن کنفرانس بیمارستان برگزارشد .

به گزارش یزد فردا به نقل ازروابط عمومی بیمارستان موقوفه خیریه گودرز ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرتیپ پاسدار بازنشسته رنجبر از پیشکسوتان وجانبازان هشت سال دفاع مقدس وجمعی از پرسنل در سالن کنفرانس برگزارشد .

در این مراسم ریاست بیمارستان با تبریک هفته دفاع مقدس یادی از زمان جنگ تحمیلی ودفاع مقدس کرد .

دکتر منتظری گفت در زمان جنگ به ما گفته شد تا در نزدیکی کارون در خرمشهر  سوله اورژانس برای عملیات امدادرسانی رزمندگان آماده کنیم و با کمک واحد مهندسی رزمی تیپ این کار انجام شد که پس از آماده شدن سوله ها دستور رسید که محل عملیات از منطقه جزیره ام الرصاص به محل دیگری تغییر کرده وباید به محل دیگری نزدیک مرکز خرمشهر انتقال یابدو آن جا را تخلیه کنیدو بدون چون وچرا این کار صورت گرفت .

وی ادامه داد در دوران دفاع مقدس یکی از محورهای اصلی پیروزی در جنگ تبعیت از فرامین رهبری بود ، اکنون نیز باید برای اینکه بتوانیم کشوری سربلند وبا عزت داشته باشیم وروز به روز پیشرفت کنیم وبر دشمنانمان غالب شویم باید فرامین ودستورات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم .

در ادامه آقای رنجبر گفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، دشمنان تمام تلاش خود را برای ساقط کردن وبراندازی نظام جمهوری اسلامی  ایران انجام دادند که می توان به قضیه طبس اشاره کرد که به خواست واراده خداوند متعال این نیرنگ واقدام آنها به شکست تبدیل شد ومتاسفانه شهید منتظر قائم نیز که برای جمع آوری اطلاعات به محل رفته بود با بمباران منطقه که به دستور بنی صدر خائن صورت گرفت به شهادت رسید .وی ادامه داد در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هزاران رزمنده به شهادت رسیدند وتعدادزیادی نیز مفقودالاثر وجانباز شدند .فقط در عملیات بیت المقدس قریب به 6000 نفر به شهادت رسیدند . سرتیپ دوم بازنشسته رنجبر افزود باید دوبال شیعه که یکی انتظار ودیگری شهادت است را حفظ کنیم وبا اتکال به رهنمودهای رهبری جامعه خود را بسازیم . در پایان نیز با اهدای لوح وهدیه از کارکنانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثار وجان فشانی کردند قدردانی بعمل آمد .

مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در بیمارستان گودرز

مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در بیمارستان گودرز

مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در بیمارستان گودرز

مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در بیمارستان گودرز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا