مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با حضور در كميته بيماري هاي خاص شهرستان بافق اظهار داشت: هم اكنون 50 بيمار خاص در شهرستان بافق وجود دارند كه با توجه به بعد مسافت و مشكلات ناشي از تردد به مركز استان بايد مسائل مربوط به درمان و توانمند سازي آنان در خود شهرستان پيگيري و حل شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد" مجيد جواديان زاده" در نشست با كميته بيماري هاي خاص شهرستان بافق به مشكلات اين بيماران اشاره كرد و اظهار داشت:  در شهرستان بافق 50 بيمار خاص وجود دارند كه با توجه به بعد مسافت و مشكلات ناشي از تردد به مركز استان بايد مسائل مربوط به درمان و توانمند سازي آنان در خود شهرستان پيگيري و حل شود.
وي با اشاره به ضرورت تشكيل مستمر جلسات كميته بيماري هاي خاص در شهرستان بافق با اشاره به اينكه بيماران خاص بايد  در خدمات اجتماعي همچون ساير افراد بهره مند باشند و بتوانند به جامعه خدمت كنند اشاره كرد و گفت: ورزش، اشتغال و نشاط اجتماعي بيماران بايد دغدغه هميشگي مسئولان باشد .
در ادامه اين سفر يك روزه به شهرستان بافق  مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگی استانداري همچنين از يك كانون فرهنگي مسجد و آموزشگاه هنري بازديد به عمل آورد و خواهان گسترش فعاليت هاي فرهنگي و هنري در سطح شهرستان با توجه به نياز و مطالبه مردم در اين زمينه شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا