مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برکیفی سازی مطبوعات استان تاکید کرد.

علی غیاثی ندوشن دردیدار با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات با اشاره به سابقه و پیشینه مطبوعات و روزنامه نگاری در استان یزد اظهارداشت:باید سعی شود مطبوعات استان یزد پیشروتر از گذشته در جهت رفع مشکلات جامعه قدم بردارند.
وی به نقش مهم مطبوعات در جامعه اشاره کرد و گفت:درصورتیکه مطبوعات حرفه ای تر از گذشته قدم بردارند،استقبال خوبی از سوی مخاطبان نیز صورت می گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی باید دردستور کار جدی خانه مطبوعات قرارگیرد،تصریح کرد:ارشاد اسلامی استان یزدهم از برگزاری این دوره های آموزشی حمایت خواهد نمود.
به گفته علی غیاثی ندوشن برگزاری دوره های اموزشی با حضور اساتید پیشکسوت روزنامه نگاری می تواند در حل مشکلات کیفی مطبوعات موثر باشد.
وی همچنین خواهان کیفیت مطبوعات از لحاظ فنی خصوصا در حوزه چاپ شد و گفت:دوره های آموزشی چاپ نیز بزودی با هماهنگی هایی که با وزارت ارشاد صورت خواهد پذیرفت در یزد برگزار می گردد.
وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت همه جانبه اصحاب مطبوعات استان و مسئولان مشکلاتی که دراین حوزه مطرح است  حل و وفصل گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دربخش دیگری از سخنانش از مساعدت این اداره در تجهیزخانه مطبوعات استان خبرداد.
غیاثی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و مساعدت مدیران ارشد استان تجهیز خانه مطبوعات استان هر چه زودتر شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست محمد مسعودارکان رییس خانه مطبوعات استان یزد گزارشی را از عملکرد این نهادبیان کرد.سایر اعضاءهم پیشنهاداتی را عنوان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا