به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "علی اکبر سبزواری" در مراسم مانور امداد و نجات که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و با حضور جمعی از مسئولین در محل میدان حضرت امام خمینی(ره) تفت برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تامین این خودرو آتش نشانی، حدود یک میلیارد و دویست میلیون ریال هزینه شده است.

دبیر شورای مدیریت بحران شهرستان تفت اضافه کرد: اعتبار خرید این خودرو از سوی ستاد مدیریت بحران استان و اعتبار تجهیز آن نیز از سوی شهرداری تفت تامین شده است.

سبزواری با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای امداد و نجات در حفظ آمادگی ماموران آتش نشانی اظهار داشت: برگزاری این گونه مانور ها می تواند بر تجربیات ماموران آتش نشانی و سایر عوامل مدیریت بحران در شهرستان بیافزاید.

وی با تبریک فرا رسیدن 7 مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی به آتش نشانان خدوم و سختکوش شهرستان گفت: آتش نشانان با فداکاری مثال زدنی خود در عملیات های امداد و نجات، صحنه های ارزشمندی از نوع دوستی و شجاعت را به ثبت می رسانند که شایسته تجلیل است.

یادآور می شود همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مانور امداد و نجات و مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرستان تفت امروز در محل میدان حضرت امام خمینی(ره) تفت برگزار شد.    










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا