مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به جایگاه ذیحسابان در دستگاههای اجرایی، بر ارائه نظرات و دیدگاههای آنها به منظور استفاده در بخش های اقتصادی استان و سیاست گذاری های این بخش ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " روز دوشنبه در  نشست تخصصی ذیحسابان استان یزد افزود: فعالان این بخش علاوه بر انجام وظایف خود در زمینه نظارت مالی دستگاهها، کارشناسان خبره اقتصادی نیز محسوب می شوند که نظرات آنان برای بهبود شرایط اقتصادی مهم است.

وی ذیحسابان را مشاوران مالی و اقتصادی این اداره کل توصیف کرد و افزود:  باید یک هم افزایی و تلاش جدی تری در بخش های نظارت مالی، ذیحسابی و اقتصادی صورت گیرد.

دبیر ستاد درآمد استان یزد همچنین بر هماهنگی و همفکری ذیحسابان و استمرار جلسات تخصصی در راستای انجام وظایف تاکید کرد و گفت: باید مسایل، قوانین و مقررات مرتبط با امور مالی در این گونه جلسات مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و در کنار آن از تجربیات بازنشستگان هم استفاده شود.

معارن نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست از تفاهم و همدلی ذیحسابان به عنوان نقطه قوت فعالیت این بخش برشمرد و بر هماهنگی بیشتر امور تاکید کرد.

" سید حسن میرزاده " اجرای سیاست ها و برنامه های مدیریت جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان را گامی روبه جلو برای بهبود شرایط اقتصادی و مالی استان توصیف کرد و گفت: برای تحقق این برنامه ها که مطابق با سیاست های وزارتخانه و  برنامه های راهبردی استان است تلاش خواهیم کرد.

در این نشست در زمینه تشکیل گروه تخصصی استفاده از تجربیات بازنشستگان، تشکیل  اتاق فکر ذی حسابان، بازدید از واحدهای ذیحسابی ادارات کل، نشست ذی حسابان با بازنشستگان و مسایل مالی دستگاههای اجرایی استان بحث و تبادل نظر شد.

در  نشست یاد شده مقرر شد کمیته تخصصی ذیحسابان استان با حضور بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل شود.

همچنین یکی از ذیحسابان دستگاههای اجرایی استان پیشنهادی در خصوص شرکت نماینده ذیحسابان استان یزد در جلسات تخصصی نظارت مالی ذیحسابی های وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه کرد که قرار شد پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد و زمینه حضور وی فراهم شود..

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا