در نشست اختتاميه دومين مرحله از مميزي شركت توانير، عملكرد توزيع برق يزد در انطباق فرآيندها مورد ستايش قرار گرفت.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس مسعود قنبر زاده ، سرپرست تيم مميزي شركت توانير و مديركل دفتر توسعه مديريت وبهره وري شركت توانير در جمع مديران وكارشناسان واحدهاي اين شركت گفت: فراگيري فعاليت هاي برجسته ميان دو شركت توزيع برق استان يزد و كهكيلويه و بوير احمد و استخراج نقاط قابل بهبود براي از بين بردن نارسايي هاي احتمالي ، از نكات مثبت اين ارزيابي بود.

 وي به ارزيابي حوزه هاي بهره برداري ، مشتركين و برنامه ريزي ومهندسي اشاره داشت و افزود: تبادل تجارب ، اصلاح در روند نادرست روشهاي اجرايي و شناسايي نقاط قابل بهبود در دستورالعمل هاي ابلاغ شده،  از اهداف اين مميزي بوده است .

 مهندس قنبرزاده با اشاره به تكميل بودن مستندات جمع آوري شده در واحدها ، تخصيص به موقع اعتبارات براي امورها و ايجاد كميته اي براي بركناري وسايل نقليه را اقدامي قابل قبول و كم نظير  حوزه برنامه ريزي برشمرد و اظهار داشت: آمارها وشاخص هاي ارزيابي شده در حوزه برنامه ريزي ، از انطباق مناسب ضوابط ابلاغي صنعت برق حكايت دارد.

 وي برقراري ارتباط مناسب ميان سيستم GIS با قرائت كنتور در حوزه مشتركين و تطبيق اغلب فرآيندها در اين واحد را قابل قبول دانست و گفت:  تسريع در امور مشتركين با گسترش دفاتر پيشخوان و افزايش خدمات غيرحضوري از نقاط قوت اين حوزه محسوب مي شود.

سرپرست تيم مميزي توزيع برق يزد  با ابراز خرسندي از اينكه كاربرد ونشانه هاي GIS در همه فعاليت هاي شركت به چشم مي خورد اذعان كرد: اطلاع رساني وسيع نكات بهينه سازي مصرف انرژي در پرتال دولت، بارگذاري كتاب الكترونيكي مديريت مصرف و سازمان و توجه ويژه به كودكان و نوجوانان در امر فرهنگ سازي از نكات ويژه و اثربخش در گروه  مديريت مصرف به شمار مي رود.

مهندس قنبر زاده داشتن حريم بان در شبكه را به عنوان نقاط برجسته و خلاقانه خواند و خاطرنشان كرد: استفاده از مديران كشيك به عنوان حافظان وحريم بانان شبكه ، دسته بندي خطرات و برنامه ريزي براي رفع آن و اهتمام براي آگاهسازي مردم از خطرات مرتبط با برق در حوزه ايمني ، ارزشمند و قابل تقدير است.

 وي همچنين استفاده از دستگاههاي نشان گر خطا با قابليت ارسال پيامك را روشي كم هزينه با بهره زياد برشمرد و در خصوص نكات بارز حوزه ديسپاچينگ گفت : استفاده از نيروي متخصص و جوان در حوزه ديسپاچينگ و مكانيزه كردن وسايل وامكانات با هزينه اندك ، را از نكات مثبت در ارزيابي عنوان كرد.

مديركل دفتر توسعه مديريت وبهره وري شركت توانير ارتباط صميمي و علمي كارشناسان حوزه مهندسي ، مكانيزه كردن داده ها و فرآيندها ، ايجاد نرم افزار تحت وب و نظارت آنلاين بر طراحان و ناظرين را از فعاليت هاي شاخص واحد مهندسي دانست و افزود:  ارزيابي مستمر پيمانكاران ، كنترل كيفي تجهيزات موثر و اصلي شبكه نظير: تست تير، الصاق شماره سريال و نمونه برداري براي جلب رضايت مشتركين و تحليل گزارش كار فرآيند پروژه ها از ديگر اقدامات برجسته در حوزه مهندسي بود كه توسط ارزيابان به ثبت رسيد.

مهندس قنبر زاده در بخش پاياني سخنانش از تعامل و همكاري مجموعه روابط عمومي در اطلاع رساني منظم برنامه هاي مميزي تشكر كرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا