به مناسبت هفته دفاع مقدس رییس دانشگاه پیام نور استان یزد به همراه مسئول دانشگاه پیام نور مرکز مهریز از خانواده چند شهید شهرستان مهریز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیران کل دستگاه های اجرایی استان یزد به همراه مسئولان شهرستان به صورت اکیپ های جداگانه از خانواده شهدای شهرستان مهریز دیدار کردند. در این سلسله دیدارها رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد به همراه مسئول دانشگاه پیام نور مرکز مهریز، مسئول فرهنگی پیام نور استان یزد، مسئول روابط عمومی پیام نور مرکز مهریز و جمعی از مسئولان بنیاد شهید استان و سپاه مهریز با خانواده سه شهید شهرستان مهریز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب و دلجویی از خانواده این بزرگواران دیدار کردند.
رییس دانشگاه پیام نور استان یزد امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست و ما نیز به عنوان خادمین و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را همواره سرلوحه زندگی قرار دهیم.

محمدرضا امینی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار می باشد که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی و یک اصل در همه ابعاد زندگی نهادینه نموده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند «خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملتند» گفت: خانواده های معظم شهدا ء سرمایه های ارزشمندی برای جامعه هستند و خدمت به آنان توفیقی الهی است.

محمدرضا زارع بیدکی افزود: بر خادمان ملت واجب است که قدر شهدا و جایگاه خانواده هایشان را بشناسند و با این شناخت امیدوار باشند که شهدا در آخرت شفاعتشان کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا