جلسه کنترل پروژه شرکت گاز استان یزد با حضور مدیر عامل، معاونین، رؤسای نواحی و تعدادی از رؤسای واحدها در روز پنج شنبه مورخ 93/07/03 در محل اتاق کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بیان اهداف پیش روی شرکت به ویژه در رابطه با پروژه های در دست اقدام و راه های دستیابی به آنها پرداخت و آنرا مرهون تلاش و همکاری مخلصانه و صادقانه تمامی کارکنان دانست.

منوچهر فلاح در ادامه بر آگاهی داشتن رؤسای نواحی و تمامی کارکنان از پروژه های در دست اقدام تأکید و خواستار بررسی پکیج های مربوط به پروژه ها توسط واحدهای بهره برداری، اجرا و واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست به منظور ارائه پیشنهادات سازنده در جهت پیشبرد هرچه بهتر پروژه ها و رفع نواقص احتمالی شد.

در ادامه این جلسه نواحی گازرسانی به صورت جداگانه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نیز پروژه های در دست اقدام در شهرستان خود پرداختند و پس از بررسی موارد مطرح شده مقرر شد روند اجرایی پروژه ها بر اساس برنامه زمان بندی مشخص انجام و در بازه های زمانی مختلف گزارش پیشرفت آن ارائه گردد.

در بخش دیگری از این جلسه پروژه گازرسانی به شهرستان بهاباد و همچنین وضعیت اجرای فاز اول و عملیات اجرایی فاز دوم پروژه گازرسانی به شهرستان بافق مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پکیج فاز سوم این پروژه ارائه و پیمانکار مربوطه تا بهمن ماه سال جاری معرفی گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا