مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با حضور حجت الاسلام حسینی کوهستانی، و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی اشکذر برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در سخنانی، تغییر و تحول را از سنت های الهی دانست و در عرصه کار و خدمت اجتماعی هم تغییر و تحول را منشا اثرات خوب عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به شعار سال جهاد فرهنگی در کشور را لازم دانست و گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در این جهاد پر رنگ است. وی تهاجمات دشمنان دین و اخلاق بر سر مردم کشور را سهمگین خواند و گفت در این عرصه باید به تقویت و شکوفایی عقول مردم پرداخت که در این رابطه یکی از کار های پر ثمر سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری گفتمان های دینی برای پاسخ گویی دینی و فرهنگی اقشار مختلف مردم است.

ایشان با اشاره به  عملکرد مدیر قبلی و مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی اشکذر کار هر دو را خوب و رضایتبخش دانست و ضمن تشکر از تلاش های حجت الاسلام حمید رضا عسکری، برای حجت الاسلام محمد پور قیومی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام طالبیان، امام جمعه اشکذر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حجت الاسلام عسکری، حضور آقای "پور قیومی" به عنوان ریاست جدید این نهاد را مبارک دانست و اظهار داشت: شهرستان اشکذر دارای استعداد های بی شماری در زمینه های فرهنگی و دینی است که باید از آن ها به درستی بهره گرفت.

وی با اشاره به وجود هیات های پر تعداد مذهبی و عزاداری، مراکز فرهنگی و قرآنی در این شهرستان، آن ها را جزو ظرفیت های فرهنگی این شهرستان دانست و گفت: متاسفانه ما در بحث های فرهنگی با کمبود اعتبارات مالی مواجهیم که باید هرچه بیشتر نسبت به قبل تقویت شود.

سخنران دیگر این مراسم فرماندار اشکذر بود. شاه حسینی ضمن تقدیر از زحمات آقای عسکری، وی را فردی فعال دانست که در طول دوران خدمتش پیشنهاد ها و نقد های سازنده ای را برای انجام امور فرهنگی ارائه داده است.

فرماندار اشکذر برنامه ریزی همراه با خلاقیت و متناسب با نیاز جامعه را لازمه کار فرهنگی دانست و گفت: مسئولین فرهنگی به ویژه در راس آن اداره تبلیغات باید در کارهای خود متناسب با نیاز جامعه فعالیت کنند و در رفع مشکلات فرهنگی موجود شهرستان کوشا باشند.

در پایان مراسم از زحمات "حجت الاسلام عسکری" تقدیر و "حجت الاسلام پور قیومی" به عنوان ریاست جدید این نهاد معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا