يكي از سياستهاي اعضاي دور چهارم شوراي اسلامي شهر يزد افزايش نشاط شهري و بالا بردن سرانه فضاي سبز از طريق احداث و تكميل پاركها و فضاي سبز سطح شهر مي باشد كه در اين راستا مصوبات و پيگيري هاي بسيار خوبي صورت گرفته از جمله اين مصوبات و پيگيري ها تكميل پارك مهرآوران است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - عمليات اجرايي احداث پارك مهرآوران در سال 1382 به مساحت حدود 17 هكتار آغاز و تاكنون اقدامات بسيار خوبي انجام شده است و در حال حاضر مراحل تكميلي و پاياني آن مكان در حال انجام مي باشد كه براساس پيش بيني هاي شوراي شهر تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد و شهروندان عزيز يزدي مي توانند از آن بهره مند شوند.

در اين پارك از گونه های گیاهی چون اکالیپتوس، سرو، کاج و نارون استفاده شده است و آب آن از مخزن بتنی 120 مترمکعبی که از چاه میدان اطلسی تغذیه می گردد، تامين شده و روش آبیاری آن با سیستم آبیاری قطره ای انجام مي شود.

امکانات موجود در اين پارك شامل سرویس بهداشتی، برق، 10دستگاه آلاچیق (درحال ساخت) مي باشد و کنتور آب ندارد.

از ابتداي دور چهارم شوراي اسلامي شهر يزد بازديدهاي بسياري از اين پارك توسط اعضاي شورا و مسئولين استان انجام شده و اعضاي شورا و مسئولين بر تسريع در عمليات اجرايي آن تاكيد داشتند.

در بازديد اخير كه با حضور اعضاي شورا ، معاونت برنامه ريزي استانداري و شهردار يزد برگزار گرديد، قولهاي مساعدي داده شد.  

شايان ذكر است با توجه به اينكه اين پارك قابليت توسعه و افزايش نشاط شهروندي را دارد، لذا نيازمند توجه مسئولين استان از لحاظ اعتباري و معنوي مي باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا