به گزارش روابط عمومي فرمانداري فرماندار میبد گفت: طی سفر کاری که به تهران داشتیم و در پی ملاقات با دکتر افشار معاون وزیر و رئیس امور اراضی کشور به نتایج خوبی در خصوص زمین های موجود در حریم شهر رسیدیم.

 

وی افزود: در این دیدار مقرر گردید اسناد زمین هایی که در حریم شهر واقع است و واگذار مسکن و شهر سازی گردیده صادر شود.

حسین فلاح تصریح کرد: این موضوع کمک بزرگی به زمینهای واقع در حریم شهر می نماید تا واگذاری آن آسان شود.

فلاح همچنین در زمینه دیدار با مدیر عامل مخابرات کشور اظهار داشت: در ملاقات دیگری با آقای مهندس ابراهیمی مدیر عامل مخابرات مخابرات کشور موضوع های مختلفی از جمله تلفن شهرک امام رضا(ع) رکن آباد و ولی عصر(عج) مهر آباد مطرح گردید که دستور مساعد از جانب ایشان صادر گردید.

فرماندار میبد افزود: همچنین گفتگویی در خصوص پهنای باند فیبر نوری داشتیم که می بایست برای اداره ثبت و احوال، آموزش و پرورش، دانشگاه علمی کاربردی و دارو سازی دی انجام می شد که دستور مساعد در این زمینه صادر گردید.

وی از راه اندازی تلوزیون کابلی در شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر این امر اجرایی شود.

فلاح در تشریح این خبر گفت: در این سیستم متقاضیان فیلم هایی را از مخابرات درخواست می نمایند و این خدمات برای درخواست کننده از طریق این شبکه  قابل دسترسی می باشد.

فرماندار میبد در ادامه درخصوص راه اندازی دکل مخابراتی روستای سورک با هزینه ای نزدیک به ۴ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در صورت تامین برق آن این دکل نصب و راه اندازی خواهد شد.

فلاح در تشریح دیدار خود با مدیر عامل شرکت خدماتی و سیاحتی ققنوس که شرکتی بسیار خوب بین المللی است گفت: مدیر عامل این شرمت یک شهروند میبدی است و طی ملاقاتی که با ایشان داشتیم قول مساعد دادند که در مهر ماه از شهرستان میبد بازدید به عمل آورند و یکسری تورهای مسافرتی برای میبد نیز در نظر داشته باشند.

وی در زمینه مشکلات شرکت فولاد میبد نیز گفت: در خصوص مسائل فولاد میبد در معیت مدیرکل ثبت و اسناد و آقای هدایی، با سرپرستی بانک صنعت و معدن  و بانک ملی ایران ملاقاتی داشتیم که  در آن جلسه اقدامات خوبی انجام شد.

فلاح در پایان اظهار داشت: با پیگیری هایی که ظرف هفت ماه گذشته انجام شد، تا پایان سال ۹۳ شاهد راه اندازی کارخانه کنستانتره سورک با ظرفیت ۱۰۰۰ تن خواهیم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا