ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر "به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره بیش از 72تن از شهدای دانش آموز ، فرهنگی وجوانان امروز در مصلی شهدای محراب  ابرکوه با حضور دانش آموزان برگزار شد.
 دراین مراسم که جمعی ازخانواده های معظم شهدا ، مسوولان وطبقات مختلف مردم حضور داشتند فرماندارابرکوه گفت: همه باید در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل چهارم تلاش کنند.
سید نبی رسولی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا وهفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با عراق در جنگ نبود بلکه با همه استنکبار تا دندان مسلح در جنگ بود که به اتکا به خداوند پیروز شد.
این مسوول تاکید کرد: ملت بزرگوار ایران در سایه بلند مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف عالیه انقلاب همچنان با پیروی از ولایت راه شهدا را که همان راه ولایت است ادامه خواهد داد.
درادامه این آئین حجت الاسلام قرائی یکی ازراویان  شهدای تفحص خاطراتی از رشادتها، ایثار وفداکاریهای رزمندگان و شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس و پس از آن بیان کرد.
همچنین مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) ، برگزاری نمایشگاه تسلیحاتی وبرگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه ها این یادواره بود.
شهرستان ابرکوه در دوران دفاع مقدس 275 شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است. ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا