مسوول مجموعه مهندسی سپاه الغدیر یزد از ساخت استخر سرپوشیده در تمام شهرستانهای استان با اعتبارات اختصاص یافته از مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت به نقل از ایرنا، محمدحسین عیوقی روز شنبه در مراسم آغاز ساخت استخر سرپوشیده کانون بسیج جوانان تفت در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: تفت، پنجمین شهرستانی است که ساخت استخر آن آغاز می شود و برای مابقی شهرستانها نیز به زودی این کار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برای تمامی حوزه های مقاومت شهرستان های استان یک مجموعه ورزشی چندمنظوره ساخته شد هدف از اجرای برنامه های بسیج و ایجاد فضاهای ورزشی را جذب نیروهای بیشتر بسیجی و هدایت آنها به الی الله عنوان کرد.

این مسوول افزود: برای ساخت استخر تفت مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

وی استخر سرپوشیده را شامل کاسه کاملا استاندار 14*25 و 1200 متر فضاهای سونا،جکوزی و استخر کودک برشمرد و گفت:این استخر ظرفیت برگزاری مسابقات شنا را نیز خواهد داشت و امیدواریم یک شور و نشاطی در بین جوانان و بسیجیان شهرستان ایجاد شود.

عیوقی افزود:پروژه های بسیج چون وابسته به بسیج است نباید انتظار همه اعتبارات را مستقیما از دولت داشت بلکه مسئولان استانی و شهرستانی نیز باید برای جذب اعتبارات دخیل باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا