ستاد هماهنگی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد گزارش دقیق حادثه واژگونی اتوبوس را به شرح ذیل اعلام کرد .

در ادامه گزارش قبلی تصادف کامیون با یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی شهرستان عقدا از سمت نایین و واژگونی اتوبوس ، بر اساس گفته راننده اتوبوس ، انحراف کامیون از مسیر خود و برخورد با اتوبوس باعث واژگونی آن شده است .

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد ، این حادثه ساعت 3:45 بامداد روز شنبه 5 مهرماه به وقوع پیوست و پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی استان  واحد امدادی اورژانس جاده ای عقدا و از شهرستانهای اردکان ، نایین و میبد هرکدام دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و همچنین آمبولانس مرکز بهداشت شهرستان عقدا و خودرو نجات هلال احمر پایگاه جاده ای عقدا به محل اعزام شدند .

بر اساس این گزارش مجموع مصدومان این حادثه 31 نفر بوده است که سه نفر از آنان توسط دو کد امدادی اورژانس نایین به بیمارستان نایین منتقل شده و مابقی توسط آمبولانس های دیگر استان یزد به بیمارستان ضیایی اردکان و امام جعفر صادق میبد انتقال یافتند .  تعدادی نیز توسط مردم و خودروهای عبوری منتقل و یا خودشان به بیمارستان مراجعه نموده اند .

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است ولی متاسفانه دو مصدوم با ضایعه قطع عضو (دست) و تعدادی مولتیپل تروما و ضربه به سر جزء شدیدترین صدمات وارده به مسافران این اتوبوس بوده است .

یکی از مصدومان این حادثه تکنسینهای اورژانس 115 یزد آقای سید مجتبی فاطمیون بوده که در حالی که جراحات متعددی داشته است به کمک آسیب دیدگان و هماهنگی با ستاد فرماندهی عملیات پرداخته است . دکتر احمددهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و دکتر سعیدرضا پهلوان پور مدیرفنی اورژانس یزد از وی و کلیه همکارانی که در این عملیات شرکت داشته اند قدردانی و تشکر نمودند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا