به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسمي که روز شنبه با حضور ایثارگران ، رزمندگان و خانواده های معظم شهدا در محل سالن کنفرانس اداره کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی برگزار شد و از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اقتصادی و دارایی استان یزد ، مدير کل امور مالیاتی استان یزد در این مراسم با تبريك هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره حضرت امام (ره) و شهداي والامقام را گرامي داشت و گفت: امنيت امروز كشور مرهون تلاشها و رشادتهاي رزمندگان و ايثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس مي باشد.

" سید رضا نوربخش " افزود: هفته دفاع مقدس تبلور ایثارگری و فداكاری ملت و بوی‍ژه جوانان غیور و نیروهای مسلح در مقابل متجاوزان است و رشادت ها و ایثارگری های خالصانه رزمندگان سرفراز اسلام در طول دفاع مقدس باید به بهترین و مناسب ترین شیوه به نسل جوان منتقل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر خدمت بهتر و بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار مردم هستیم و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات جامعه حل شود.

مسئول آموزش و امور اساتيد اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در جنگ تحمیلی اهداف براندازي نظام، تجزيه ايران به 5 كشور كوچك، تسلط عراق بر اروندرود، اضافه نمودن خوزستان، بوشهر و هرمزگان به كشور عربستان و از آن طريق تغيير نام خليج فارس به خليج عربي را دنبال می کردند.

سرهنگ " عليرضا فضلي " با اشاره به تاريخ معاصر ايران  افزود: در طول تاريخ شاهد اين موضوع بوده ايم كه به دلیل  برخی مسایل از جمله نبود قانون اساسي، موروثي بودن نظام پادشاهي، نبودن مجلس، نبود ولي فقيه و وجود قدرت مطلق پادشاهان بخشهاي بزرگي  از مملكت ما جدا شد.

وی اضافه کرد: جنگ، دانشگاه تحول بود افرادي كه قبلاً اعتقادات خاصي داشتند با حضور در جبهه هاي جنگ راه درست را پيدا و براي رضای خاطر خدا با دشمنان مبارزه و از کشور دفاع کردند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ایثارگران و رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا