به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسمي با حضور عليرضا فضلي مسئول آموزش و امور اساتيد اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس، مديرعامل، معاونين، مديران و جمعي از كاركنان در این شرکت برگزار شد.

در اين مراسم عليرضا فضلي درخصوص اهداف دشمنان در جنگ گفت: دشمنان جمهوري اسلامي ايران 8 هدف اصلي را دنبال مي كردند از جمله براندازي نظام، تجزيه ايران به 5 كشور كوچك، تسلط عراق بر اروندرود، اضافه نمودن خوزستان، بوشهر و هرمزگان به كشور عربستان و از آن طريق تغيير نام خليج فارس به خليج عربي.

وي افزود: جنگ، دانشگاه تحول بود افرادي كه قبلاً اعتقادات خاصي داشتند با حضور در جبهه هاي جنگ راه درست را پيدا و براي خاطر خدا با دشمنان مبارزه نمودند.

اين مقام مسئول با بيان تاريخ معاصر ايران  ابراز داشت: در طول تاريخ شاهد اين موضوع بوده ايم كه به خاطر نبود قانون اساسي، موروثي بودن پادشاهي، نبودن مجلس، نداشتن انگيزه الهي در مردم براي دفاع ازكشور، نبود ولي فقيه و وجود قدرت مطلق پادشاهان بخشهاي بزرگي  از مملكت ما جدا شد.

حسين غفوري مديرعامل شركت آب منطقه اي يزد نیز ضمن تبريك هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره حضرت امام (ره)، شهداي والا مقام و ايثارگران عرصه جهاد و شهادت را گرامي داشت. وي به سخنان امام خميني (ره) و شهيد دكتر چمران  اشاره و بيان نمود: امنيت امروز كشور مرهون تلاشها و رشادتهاي رزمندگان و ايثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس مي باشد.

وي با اشاره به سخنان  مقام معظم رهبري ابراز داشت: هفته دفاع مقدس در حقيقت هفته ايثار، فداكاري و بزرگترين آزمايش فداكارانه ملت ايران است.

حسين غفوري ادامه داد: به لطف خداوند و به برکت آن شهادت ها، و جوانمردي ها ملت ايران به چنان قدرتي دست يافته است که كسي جرأت تجاوز به حريم ايران را به خود نمي دهد و وجود نيروهاي مردمي و بسيجي يكي از عوامل پيروزي ما در جنگ تحميلي بود.

در پايان مراسم از رزمندگان شاغل در شركت تجليل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا