ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " فرماندار ابرکوه گفت: حضور گسترده مردم در هشت سال دفاع مقدس در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران نه تنها بی نظیر بلکه بسیار تاثیر گذار هم بود.
سید'نبی رسولی' به خبرنگار ما افزود: هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا بار دیگر تاریخ انقلاب اسلامی را به اتفاق هم مرور کنیم و با زنده کردن یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و آزادگان، درس های شجاعت، استقامت و فداکاری را برای نسل جوان تبیین کنیم.
وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس، الگویی برای مردم خاورمیانه و خاطره ای تلخ برای استکبار جهانی است طوریکه ثبات، آرامش و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .
فرماندار ابرکوه ادامه داد: امروز بسیجیان عزیز همانند هشت سال دفاع مقدس بار اصلی حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و تاکنون این رسالت را به خوبی در عرصه های مختلف انجام دادند.
این مقام مسئول، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و مبارزه با توطئه های دشمنان را در گروی پیروی و اطاعت همه قشرها از ولی فقیه خواند.رسولی اضافه کرد: علاوه بر مدیریت و درایت های حضرت امام(ره)، ایثار و اخلاص رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود، که ایران در نبرد با جبهه کفر به پیروزی تاریخی رسید .
فرماندار ابرکوه در ادامه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و رژه نیروهای نظامی و انتظامی در این شهرستان خبر داد .به گفته وی برنامه های امسال از نظر کمیت و کیفیت نسبت به برنامه های سال های گذشته، متنوع تر است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا