مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری چهارمین آزمون هماهنگ سنجش مهارت در استان با شرکت 5 هزار و 767 مهارت آموخته در253حرفه آموزشی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب الله کارگر با اعلام این خبر گفت : چهارمين آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان ، صنايع دستي ، فرش و نان و غله روز پنجشنبه  سوم مهر ماه و چهارمين  آزمون سراسري سنجش مهارت پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه ای روز جمعه چهارم مهر ماه  برگزار مي شود .

وی افزود : توزیع کارت چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پايان دوره كارآموزان فنی و حرفه ای در دو بخش دولتي و خصوصي و نیز متقاضیان بخش های صنعت ساختمان ، صنایع دستي ، فرش ، نان و غله از ساعت 8 صبح روز دوشنبه سی و یکم شهریور ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه دوم مهر ماه ادامه دارد .

کارگر ابراز کرد : در آزمون حوزه صنعت ساختمان 207 نفر مرد در 13 حرفه  و نیز در آزمون سنجش مهارت حوزه هاي صنايع دستي ، فرش و نان و غله تعداد 174 نفر شامل 166زن و 8 مرد در 7 حرفه ثبت نام کرده و رقابت می کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اضافه کرد :در این مرحله از آزمون های سنجش مهارت که روز جمعه چهارم مهرماه سال جاری برگزار می شود 3 هزار و 342 زن و 2 هزار و 22 مرد در 233حرفه همزمان با سراسر کشور به رقابت می پردازند .

کارگر ادامه داد : متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی ، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند .

وی با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت : درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند ، مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا