عابس مکی

 یزدفرا"باسلام"حقیر بسیار به ندرت زبان به مدح و تحسین می گشاید اما مرقومه ضمیمه اداء دینی است ناقابل به اخلاق و اخلاق مداری"مستدعی است در سایت درج فرمایید

باتشکر و آرزوی توفیق
عابس مکی

برای حسین جلالی، سردبیر محبوب «یزد فردا»

تا به حال ندیده ام اش.

حتی در همین مدت بیماری اش هم که شـوق دیدارش را داشتم، درگذشت یکی از نزدیکانم و مشغله هایی که به تبع آن برایم پیش آمد، مانع از آن شد که ببینمش.

اما در این یکی دوســاله تاحدودی با او  سـر وکار داشته ام.

هر از گاهی مطالبی برای «یزد فردا» فرستاده ام که بعضی را درج کرده و بعض دیگر را با ادب و ذکر دلایل و محذورات کنار گذاشته است. با لحنی که حسن نیت و خیرخواهی در آن مشهود بوده است.

که از نظر من، این دومــی هنـر درخشـان اوست. جوری رد می کند که حتی اندک رنجشی هم برنمی انگیزد! با تعدادی از دوستان _که از نزدیک می شناختندش_ هم وقتی همین را می گفتم، ظرافت و حسن تفاهمش را تحسین می کردند.

البته سعه صـدر و ظرفیت تعاملش را سالها می شد از نحوه مدیریتش بر «یزد فردا» دید. اما در هفته های گذشته، با مشاهده ی طیف متنـوع ملاقات کنندگانش در بیمارستان و منزل، و نیز تعداد کثـیر برجستگانی که شیفته مرام و منش او بودند، دیدنی تر و ملموس تر بود. او «یزد فردا» را نه تریبونی شخصی و گروهی، که مجالی برای رساندن سـخن حق هر صاحب سـخن، به مخاطبانش می داند. و این، عصــاره ی اخلاق حرفه ای، در حرفه ی شریف اوست.

 

خدایش نگه دارد و سـالم و تندرست نگه دارد. که شـادابی و فعالیتش  براستی برای «یزد» غنیمت است...










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا